CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thank you all for you support!

Please feel free to email me on solitaire2009@gmail.com for a discount code before purchasing THE ELEVEN at http://www.saikiranpublications.com/orderform.htm

I hope you enjoy the book.

Friday, March 28, 2008

His Touch


He had asked her to come at 6 pm. She spent the entire morning dreaming of what would happen this evening. Would he touch her like he had the last time? Would she blush and hope that he had not seen? Would she get goose bumps? Would she stay focused or be overpowered by vague thoughts as he touched her toes? The shrill ring tone on her cellphone shook her out of her reverie and she realized that she had hardly focused on her work today. She looked blankly at the computer screen and counted the hours. SIX MORE HOURS...and she would be lying there, before him, naked...

Nancy decided to leave during lunch time. She was not being productive anyway, she thought. As she took the elevator down to the parking lot, she grimaced as she saw her finger nails. She could not allow him to see her nails like that. That would be so embarrassing, she thought to herself, appalled that she had not noticed them earlier. She headed directly to the nail spa and prayed fervently that they accepted walk-ins. Thankfully they did. An hour later, Nancy walked out with sparkling red nails freshly manicured.

At home, Nancy glanced at her legs disapprovingly as she took her pantyhose off. She probably needed to shave them, she observed critically. She looked at the clock and knew she did not have more than an hour to spend in the shower. And yet, she had to be very careful that there were no visible nicks and cuts.

Nancy started driving at 5:15 pm even though he was only 20 minutes away. She was not willing to take any chances, especially in rush hour traffic. She was careful to apply vaseline to her lips at every traffic light lest they appear chapped. And she brushed her hair vigorously 20 times before she stepped out of the car onto his parking lot. Every step she took excited her more. She had been waiting for today for over four weeks. And finally the day had arrived.

Nancy opened the door, and there he was, greeting her with a smile. She looked at him and took in every detail. His long brown hair, angular jawline, broad shoulders, and his toothy smile. Sigh! How she wished he would kiss her. But he never did. Nancy could not wait for him to touch her bare skin. She did not have to wait too long. Within moments of her disrobing, he had touched her..on her neck. She held her breath as if hoping that the moment would come to a standstill. That first touch..it never failed to enamor her, each time.

Nancy felt out of this world for the next 45 minutes. She felt her nipples tighten when he stroked her arm, running his fingers from top to bottom with a feather-light touch. Had she ever told him that she loved it when he did that? Guess not, she thought. She began experiencing fleeting thoughts. She imagined she was on a raft in an ocean being swept away by the soothing waves. She felt light headed. She felt numb and yet she felt some wetness between her legs. Nancy tried to bring her legs closer together but in a very soft tone, he asked her not to. And then he touched her thigh. Nancy hoped that the vibrations that she experienced within herself were not evident. As he moved his way downwards, Nancy felt like she would explode. She could hear herself screaming in her head. Should she ask him to stop or should she ask him to continue? She struggled within herself, lost, and yet enjoying every minute of his touch.

"Did he notice my manicure?", "Does he think my arms are fat?", "I wonder what the expression on my face is", she thought as her mind tried hard to focus on what he was doing to her. While she struggled in vain, she heard him say. "Ma'm, our one hour is up. Please step out whenever you are ready. I will be waiting outside."

"Damn, these one hour massages. Next time, I must remember to schedule a longer one.", she thought as she pushed herself to sit upright and reach out for her clothes.

95 comments:

gunj said...

boy!
i had read about such stuff in massage parlours but never believed it!

Ghost Particle said...

now, this is one nice ero piece. and what an ending. :D

Keshi said...

And this was only a Massage? WOW u wrote it well..had me thinking it was some secret sex romp :)

**Did he notice my manicure?", "Does he think my arms are fat?",

LOL thats such a girly thing! we all hv those insecurities. Actually if/when I get intimate with a guy, I'd be so busy checking myself out in the mirror that we'll never really get anything done LOL!


btw when I read this I realised that u hv another skill Solitaire...and that is erotic writing. This made me wanna hv a cold shower..actually 3 showers.

Too hot!

Keshi.

Standbymind said...

Oh Damn!!!
:O

Satish Bolla said...

u got me stumped. a real good piece. but i noticed one thing for sure: no sad ending or no happy ending in this one. pretty neutral

paisley said...

very nicely done.. i had no clue till i entered the final paragraph....

Pavi!!!! said...

Shit! I dindn't see that coming at all n was thinking..so what is going to be the twist in this story, howz it going to be sad?!

Hmm..i smiled at the end!Thinking, oh i wasn't thinking straight!

n then...i read Gunj's comment n thot...ohhh, so this is how i shld have perceived it!I should have felt sad for the gurl, that those were the kind of ways she sought plesures? Wat was ur intention?

Sunshine said...

Hehe, this was a wonderful story. I bet you read a lot of Jeffery Archer, esp. "A twist in the tale" :).

rahul said...

wow..
..so that's why girls frequently visit massage parlours :P
..actually in delhi only there are tonnes of female massage parlours(where girl of every natonality russian etc. etc.) are available on request....don't believe me ..check out the classifieds section of your daily

Beauty and the BEast said...

Smart!!

Witty writing!! :)

Well if it does not have women teeming outside massage parlours for that 'climactic' experience, it will definitely make them pause to think if at all they ever completely relax without bothering themselves with a thousand mindless things...

SambY said...

@ this is the best story till date.. lolz..totally unexpected ending... never once did i get the clue that she was going to a massage parlour.. hehe... :)... she thinks too much.. like me..:)

gr8 story... or is this too inspired by some one you knw...???

Jaggu said...

Oh. I also heard about it. But got to know some stuff by this stuff.

Neeku said...

haha ... I was sort of thinking that while she getting too excited.... after getting her nails done she must be driving really fast.... to get there and might get into accident and die...

the kahani mein twist was hilarious...

nicely written :)

d SINNER!!! said...

now thats wat i call laying webs in endings like Manto or Maupassant..

:) aap toh kamaal ka likhti hein

c e e d y said...

different - I like the subtle healthy eroticism - somehow I think my mind raced too fast or was aware of this - I guessed the story when you mentioned the "toes"? Have you experienced a massage??? :)

Cinderella. said...

WTF !!!!

I totally expected something else....prob'ly like he;d break some bad news to her..or something like that !!!

And you totally kinked it...sheh !!! Like a 900 page Robin Cook book I'd read only to find in the ending that it was the crappiest story i've ever read.

I feel crappy now.
:(

Solitaire said...

@ Gunj, now really what "stuff" are you referring to. There is no "stuff" going on here. Its just a massage, dear.

@ Ghost, better than watching porn at 3 am right? ;)

@ Keshi, haha!! Yes. Only a massage. This babe in here is so insecure. She actually got a manicure done before the massage!! Tell me, are you like that?

Solitaire said...

@ Standbymind, haha! What happened? Tongue-tied?

@ Satish, clearly you have not read my response to your comment in my previous story. You evidently like the destination more than the journey, don't you? In all areas or only stories?

@ Paisley, that was the intention. :)

Solitaire said...

@ Pavi, No hidden intentions or meanings. This story is straight and has no "read between the lines". I am really not clear what Gunj is referring to.

@ Sunshine, surprisingly never read any Jeffery Archer!! WOW..you comparing me to a big writer. I am flattered.

Solitaire said...

@ Rahul, and why exactly do girls frequent massage parlors? What is the message you get from this story? Curious to know. Yaha par delhi ka classified nahi milta mujhe. But tell me what do girls of russian descent do actually?

@ Beauty and the best, well said!! Women (and some men too) sometimes can get so obsessed about worldy affairs that they are unable to relax even when they are paying for someone to help them relax!

Solitaire said...

@ Samby, for someone in love, I am sure those incestual characters and girls who elope from home really are not that interesting. No wonder you liked this story. And yes, she does think too much, just like you. Haha..
This is not inspired by someone I know. I do not think anyone would come tell me that they were turned on while getting a massage. But I did read recently in Cosmopolitan that a certain percentage of men get erections while getting a professional massage. So I thought, why not turn the tables?

Solitaire said...

@ Jaggu, heard about "what"? Got to know what "stuff" from what "stuff"?
Boss. There are no hidden messages or any worldly wisdom in this story. Don't think too much.

@ Neeku, OMG! Is that what my stories have done to you? Trained you to expect the worst tragedies?

@ D sinner, thank you thank you!!

Solitaire said...

@ Ceedy, realllllllllly? I have experienced massages but all of them have been sooo different from the other. I wish I experienced one as this girl though. :) Maybe this is a wish fulfillment story. Now you really got me thinking. Have you experience a massage?

@ Cinderella, hahahahhahahah! Sorry! The guys have a phrase for what you just experienced..starts with a K..you know it?

John F said...

This was very very cheeky on your part! LOL!

Awesome job done, good to read something on the lighter side once in a while!

Cinderella. said...

Yeah ? They do ? Whats that ?

I bet kuch gandaa sa hi hoga...ladko ke khopdi mein aur chal bhi kya sakta hai !!!

SambY said...

"certain percentage" of men?? lolz.. its more like.. 100% of men.. :)

Satish Bolla said...

@solitaire
whatever it might be, destinations are the ones which count ultimately. right?
in my last comment, i was jus comparing ur previous stories with this one. that's all. i hope u noticed the first sentence of my previous comment - "u got me stumped".

divya said...

lolz u scared me first, i laughed next :D

freesherry said...

that was such a professional piece.. loved it

Deepti said...

A twist in the tail .. nice one ... where do u come up with such amazing tales daily?? :D

anuj said...

sensual and interesting

Keshi said...

hell yeah!!!

Keshi.

Patchez said...

who was that author who was the Mater of Unexpected?? lol! well, heres the Mistress of Unexpected.. ;)

Bloggers note: Jeffery archer

Ghost Particle said...

:p

AVIANA said...

hah...

i love the ending..didn't think it was about a massage at all...good one

thank you

Impressionist said...

DANG! that one hit the spot!
I loved the way its written!

-I

Cosmic Joy said...

"He asked her to come at 6 pm" .. a very misleading beginning :) But a very interesting twist! I liked it. Though I must say that if these are the feelings and thoughts of all customers at massage parlours, it wont be long before certain lines are crossed.

c e e d y said...

@solitaire

yeah really - if it were the touch from the "love" toes will come into play much later - there are many more areas that can be massaged first...

about me getting a massage - yes a therupatic one for my bad back....and a fun one just for the experience ;P

Chriz said...

hahaha.... i am going to the massage parlour this evening.... i badly need one

Beena said...

the end of the story was unpredictable..
u got teh humor sense.
BS

Alisha said...

that was a reallli good piece of writing!!couldn;t guess till the very end.

gonna keep coming back for more stories in here...

do visit!
cheers!

Nirmal's Blog said...

well i know this story will be having a weird ending..
somedays back i have read a similar story on blog..
same story line with erotic effects..
later on it says....."bloody dogs cant stop fucking in d nite"..lols..

Roshan R said...

great style.. both this and the article prior to this..

Sam said...

well.... a massage can really do wonders to a girl if done the right way.. i stand by that!! and well.. i won't say anymore ;)!! good story.. part of me was expecting it.. and the other well was predictable enuf!! :P

Mush said...

WOW.. That was what was writen all over my face when i read this.

Truely loved the journey rather than the destination, erotic but sensous too.

Pri said...

no sad ending? no psychotic killer? no brutal murder?? no alternate sexual orientation??
no twist no turn??
i am dissapointed!! :(
i had expected better...
sorry to say, but i thought those were kinda looserish feelings on her part...the poor chap might not be even aware he is causing an orgasm! lol!!

Knatchbulley Hughzscene said...

honestly i was expecting a sad ending.
i was feeling that he's gonna break-up with her or something!!!

Vrij said...

Oops.. this was total KLPD !!! But tell u wat.. I'm now totally in awe of ur writing skills!

Vandita said...

i'll be honest...i had no clue till the end ... damn!!
ure too good sneha

Gayatri said...

only a woman can write this and this is of course a compliment :)

Solitaire said...

@ John, finally I mastered the art of writing a story with no tragedy in it!

@ cinderella, aaj hi comment aya with that phrase..scan the later comments!

@ Samby, haha! Have you ever gotten a massage?

Solitaire said...

@ Satish, not according to the old adage.

@ divya, haha!

@ freesherry, thank you!

@ Deepti, not daily..once a month maybe..with great effort!

Solitaire said...

@ Anuj, thanks. Glad you enjoyed it.

@ Patchez, you know you are the second person saying that.

@ Ghost, do you really want me to respond to an emoticon?

@ Aviana, thank YOU!

Solitaire said...

@ Impressionist, haha, thank you!

@ cosmic, I went to a student massage parlor once and there were strict notes there about limits and how the violation of any policies or any indecent behavior would lead to the removal of the person from the premises.

@ Ceedy, what's wrong with your back. i have a super bad back! Another commonality!

Solitaire said...

@ Chriz, be forewarned. It may not be anything like the one you read about.

@ Beena, thanks beena!

@ Alisha, thank you!! Yes, do come back. I visited you too!

@ Nirmal, I know which post you are talking about. It was sooo disgusting!

Solitaire said...

@ Roshan, thank you!

@ Sam, a massage can do wonders to anyone, not just a girl!

@ Mush, thank you! glad you enjoyed it!

@ Pri, no we are taking a break from all that super realistic and sad stuff for a change. LOL! sorry to disappoint you. Will be back with more sadness next time.

Solitaire said...

@ Knatchbulley, is that what my previous stories have done to you? to be prepared for some tragedy?

@ Vrij, KLPD! HAHAHHAH! I had wondered how no one yet had come up with that. thank you for visiting.

@ Vandita, thanks dear!

@ Gayatri, :) thanks a ton!

Nisha said...

Whoa!!

So that was a massage... Gawd! you made me think what not [;)]

John F said...

Id say you always had the magic in you cherie, you only decided to unleash it now :-)

It is an awesome piece without a shred of doubt!

Compassion Unlimitted said...

Anticipatory Tenderness maintained right thru..You kept it up right thru..very nice flow..the next one to be of longer period..that was nice
TC
CU

plush said...

:)..i thought it would be her doc...hmmm...

Chriz said...

hahaha! i agree.. i read this one again today and the suspense is still there..

Bubbles of FireWhiskey said...

is it gettin hot in here??? or is it just me? [:P]

loved it...

humbl devil said...

hmmm...hottt...till the very end...fir jaise ek bucket cold chilled paani fainka ho sir par...
:D

Sam said...

agreed... but it affects a girl a lot more... trust me!! :)

brocasarea said...

lol..twist in a tail!

Standbymind said...

hell ya..tongue tied is the word for me
:O

freesherry said...

hey!
I am sherry and I have started a picture deication thread an my blog

impressionist has dedicated a picture and a message to you at
http://sherryrowl.blogspot.com/2008/03/say-it-with-pictures.html

he is waiting for your reply
take care

♥bμşγ-ŵŗϊŧēŕ♥ said...

haha! wtf?! lol. No wonder...I was wondering ALL along about WHY she was not doing anything. hehe!

:)

Karthik said...

Wow! Great one..LOL..sahi twist at the end :-)

Crimson Feet said...

:)... when are you coming back to india?

Solitaire said...

@ Crimson, whyyyyyyyyyyyy?

@ Karthik, thanks!

@ Busy, hahah!! Good observation.

@ Sherry, is this the dedication to everyone on his blog roll?

@ Standbymind, haha!!

Solitaire said...

@ Sam, how, tell me.

@ Broca, haha. thank you!

@ humble, oh oh..sorry!

@ Bubbles, its everyone!

@ Chriz, great to hear that!

Solitaire said...

@ Plush, interesting. No one said that so far.

@ Nisha, ok tell us what you thought!

@ John, feels great to hear that!

@ Compassion, thanks!!!

Crimson Feet said...

:)...
That was just my eccentric way of showing that I sort of appreciate your never stopping mind, which I think, moves in an exciting way.

Karthik said...

Blogrolling you.

AmitL said...

Whew-that was one,err,tantalizing bit of writing,Solitaire...

I guessed about the massage parlour when the lines'Did he notice my manicure?does he think my arms are fat?'came.(No pun intended).:)

Moral::Massages(Given by the opp. sex,not just a 'guy thing'or a 'gal thing'.LOL) can be really refreshing and something to look forward to!

AaYuShI said...

Hey Solitaire..
Cool post!!..
All that girly touch made me laugh :D
Do visit my blog and post comments!!

vEENs said...

phew!!

:)

good one!

Solitaire said...

@ Crimson, define "exciting" pls.

@ Karthik, thank you! This one does not get updated as quick as the others though..

@ Amit, LOL at your pun! Gosh!

@ Aayushi, thanks for stopping by!!

@ Veens, thanks!

Gonecase said...

Damn good !!

Pri said...

@ solitaire
na na...not sadness..we just expect more twists and turns...
what better story than one with a happy ending??
heyy but wait a min..did u mean THIS to be a happy ending??err..!!

Solitaire said...

@ Gonecase, thank you!

@ Pri, I don't even think its an ending!

Crimson Feet said...

When was the last time you heard someone owing someone else an explanation for a compliment?

I guess somewhere around 4th of April 2008 at 5.43 pm... hmm... rt.

crasiezt said...

Super super super sexy! You were talking about a massage and I was fantasizing about what would happen in the end. Amazingly erotic.
Makes me wanna get a massage!

Sam said...

ummm.....
u have to take my word for that!! its personal!!

Patchez said...

@Solitaire..

Yes, I do :)

manisha said...

stunning!!!!....rich in warmth, erotica..n endly humor!!!

rashmi said...

damn good... did not expect such an end at all...

good that i stumbled across ur blog...

Alameen said...

that was unexpected and beautiful as usual..

Alameen said...

where do u usually get the ideas from.. the spark..

RIA SHAH(mita) said...

amazing..;)
loved it !

farustar said...

hahaha!

Nits said...

Ohhh myy..i almost lost it!!
what an end though!

ishqia said...

oh god... ur stories revolves around the same point...

and they are always suspense